Botenhuis ivm Coronavirus gesloten

publicatiedatum: Woensdag, 6 mei 2020

Het Botenhuis, gelegen aan de Kazernelaan 113 te Weert, is conform de richtlijnen van het RIVM/overheid tot nadere orde gesloten in verband met de ontwikkelingen rondom het Coronavirus. Zodra de maatregelen wijzigen en het Botenhuis weer geopend kan worden, berichten we dit via onze website. Het bestuur

Maatregelen hengelsport ivm Corona-virus

publicatiedatum: Zondag, 29 maart 2020

Ten aanzien van de hengelsport wees de minister erop dat viswedstrijden, net als alle andere evenementen, verboden zijn tot 1 juni en dat Sportvisserij Nederland die lijn ook in zijn communicatie aanhoudt. Niet alleen viswedstrijden, maar ook wedstrijdtrainingen, beurzen, cursussen, ledenvergaderingen en andere evenementen binnen de sportvisserij zijn opgeschort. Vissen in groepen vindt de bond ook niet gewenst. Zie voor de link van Sportvisserij Nederland:

Uitzetting 500 kg dikke Blankvoorns Noorderlaan vijver

publicatiedatum: Maandag, 2 maart 2020

Vanochtend heeft het bestuur van H.S.V. St. Petrus 500 kg dikke Blankvoorns laten uitzetten op de Noorderlaan vijver voor de witvissers. Hele mooie exemplaren die hopelijk veel hengelplezier gaan geven. Het bestuur.

't Vleegvesserke

publicatiedatum: Dinsdag, 11 februari 2020

Visuitzetting Graswinkel vijver, Geurtsven, Achterste Ven en Ijzerenman

publicatiedatum: Maandag, 3 februari 2020

Afgelopen vrijdag heeft het bestuur van H.S.V. St. Petrus visuitzettingen gedaan. Op de Graswinkel vijver, het Geurtsven en Achterste ven zijn Graskarpers uitgezet ter bestrijding van de overtollige plantengroei. Op de Ijzerenman zijn mooie Windes uitgezet. In de maand februari zal nog een uitzetting van ca 500 kg dikke Voorns plaatsvinden op de Noorderlaan vijver.

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering H.S.V. St. Petrus Weert

publicatiedatum: Dinsdag, 28 januari 2020

Bijgaand wil het bestuur van H.S.V. St. Petrus haar leden graag uitnodigen tot het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering 2019 welke op vrijdag 6 maart 2020 wordt gehouden in het Botenhuis, gelegen aan de Kazernelaan 113 te Weert. De aanvang is om 20.00 uur en inloop is vanaf 19.30 uur. Voor de agenda voor deze vergadering en het jaarverslag 2019 van de secretaris, zie bijgaande links:

De allerbeste wensen voor 2020!

publicatiedatum: Donderdag, 2 januari 2020

Het bestuur van H.S.V. St. Petrus wenst al haar leden een heel gelukkig en gezond 2020! Hopelijk wordt het een mooi visjaar! Het bestuur