H.S.V. St. Petrus doet mee met de Rabobank Clubkas Campagne; stem op onze vereniging!

Maandag, 7 mei 2018

H.S.V. St. Petrus doet mee met de Rabobank Clubkas Campage. Bij de Rabobank Clubkas Campagne verdeeld de Rabobank een gedeelte van de winst onder deelnemende verenigingen en/of stichtingen binnen het werkgebied Weerterland en Cranendonck. De leden van de Rabobank bepalen hoe dit bedrag wordt verdeeld door hun stem uit te brengen op de clubs die zij een warm hart toedragen. Elk lid van Rabobank Weerterland en Cranendonck kan 5 stemmen verdelen. Hoe meer stemmen er op onze vereniging worden uitgebracht, hoe hoger de financiƫle ondersteuning. Wie kunnen er stemmen? Leden van de Rabobank Weerterland en Cranendonck ontvangen voor de stemperiode per post een unieke code waarmee ze kunnen stemmen: van dinsdag 8 mei tot en met woensdag 23 mei, waarbij maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht. Wij zouden het zeer op prijsstellen wanneer leden van onze vereniging, welke lid zijn van de Rabobank Weerterland en Cranendonck een stem op onze vereniging zouden willen uitbrengen. Bent u geen lid van de Rabobank: vraag dan mensen die u kent en wel lid zijn om een stem op onze vereniging uit te brengen. Wij willen een ieder vooraf alvast heel hartelijk bedanken voor uw bereidheid om onze verenging bij deze actie een warm hart toe te dragen!