Nieuwe lijst van viswateren 2022 - 2023 - 2024

Woensdag, 22 december 2021

Beste leden, het nieuwe seizoen 2022 staat weer voor de deur. De nieuwe vispassen worden momenteel vanuit Sportvisserij Nederland bezorgd. Voor 2022 is sprake van een nieuwe actuele lijst van viswateren geldend voor alle viswateren waarvan de visrechten in bezit zijn bij H.S.V. St. Petrus Weert. Deze lijst van viswateren worden samen met de nieuwe VISpas 2022 bezorgd bij de leden. De nieuwe lijst van viswateren is geldend voor de jaren 2022 - 2023 - 2024. De inhoud van de lijst van viswateren is vernieuwd, neem hier svp kennis van zodat u op de hoogte bent van alle geldende bepalingen. Alle hengelaars op de wateren waarvan de visrechten in bezit zijn van H.S.V. St. Petrus Weert EO dienen de voorwaarden van de lijst van viswateren op te volgen. Het niet naleven van deze voorwaarden kan het intrekken van de VISpas en/of supplementen tot gevolg hebben. Zie voor de nieuwe lijst van viswateren de volgende link: