Karper nieuws

Hallo karpervissers,

De karpercommissie houdt zich bezig met de belangenbehartiging van de karpervissers
binnen onze vereniging.

Dit wil zeggen dat we meedenken over het uitzettingbeleid van de vereniging, ons proberen in te zetten als
er vrijwilligers worden gezocht zoals tijdens de nationale schoonmaakdag en ook proberen
we ons hard te maken voor allerlei zaken zoals wetgeving, nachtvispas, goede visbehandeling etc.
Maar, de karpercommissie is vooral bedoeld als een gezellige club karpervissers die een aantal
contactavonden organiseert waar men onder het genot van een drankje gezamenlijk hun mooie hobby beleeft.

Als u geïnteresseerd bent kom gerust eens naar één van onze bijeenkomsten. Onze karperavonden vinden
plaats in het botenhuis en starten vanaf 19.30.

Vrijdag 19 januari 2024 trappen we het winterseizoen af met een geweldige winterbarbeque/quizavond.
We zullen eerst onze buikjes gaan vullen voordat we de strijd met elkaar aangaan tijdens de visquizzzz.
Uiteraard zijn er unieke prijzen te winnen al gaat het natuurlijk vooral om de eer.
Deze avond wil je niet missen!!
Als je erbij wilt zijn maak dan voor 31-12-2023 het luttele bedrag van €5,- over op IBAN nummer:
NL69 RABO 0144229471 van onze penningmeester R. Verstappen met vermelding van je naam en de afkorting BBQ. Met het overmaken van dit bedrag ben je automatisch lid van de commissie voor 2024, is de bbq betaald en neem je deel aan de quiz.
Alle karpervissers die lid zijn van St. Petrus zijn van harte welkom. Ben je nog geen lid van de karper commissie neem tijdens deze avond je vispas mee zodat we je lidmaatschapnummer kunnen noteren of nog beter geef je vispasnummer al even door bij het betalingskenmerk als je de € 5 overmaakt.

Wij hopen jullie allemaal te zien vrijdag 19 januari vanaf 19.00 en wensen jullie alvast fijne feestdagen en een gezond 2024.

Veel visplezier toegewenst namens
Karpercommissie H.S.V. St. Petrus Weert