Visuitzetting 10 februari 2024

feb 2024

Het bestuur van H.S.V. St. Petrus heeft d.d. 10 februari 2024 een grote visuitzetting gedaan op diverse vijvers van de vereniging, te weten: Noorderlaan vijver, IJzerenman, Heykersbroek en de Graswinkelvijver. De uitgezette vis bestond hierbij uit een mooie mix van diverse soorten zoals: Schubkarpers, Blankvoorn, Rietvoorn en Zeelt. Wij wensen alle hengelaars veel hengelplezier met door deze visuitzetting. Denk er wel aan dat op alle wateren van H.S.V. St. Petrus het gebruik van een leefnet VERBODEN is. Zo beschadigen de vissen zo min mogelijk. Het bestuur

Bekijk fotoalbum

Grote visuitzetting H.S.V. St. Petrus Weert

feb 2022

Het bestuur van H.S.V. St. Petrus heeft afgelopen week een grote visuitzetting gedaan op diverse vijvers van de vereniging, te weten: - Noorderlaan vijver: 350 kg; - IJzerenman: 350 kg; - Heykersbroek: kg - Graswinkel: 300 kg. De uitgezette vis bestond hierbij uit een mooie mix van diverse soorten: Spiegelkarpers, Brasem, Blankvoorn, Rietvoorn en Zeelt. Wij wensen alle hengelaars veel hengelplezier met door deze visuitzetting. Denk er wel aan dat op alle wateren van H.S.V. St. Petrus het gebruik van een leefnet VERBODEN is. Zo beschadigen de vissen zo min mogelijk. Het bestuur

Bekijk fotoalbum