Vispas

Voor vissers die 14 jaar en ouder zijn, geldt het volgende. Indien u  de Vispas aanschaft krijgt u van ons een VBL (voorlopig bewijs van lidmaatschap) deze is een maand geldig na datum van uitgifte. Wij zullen er voor zorgen dat u de VISpas krijgt toegestuurd door Sportvisserij Nederland. Tevens ontvangt u het boekje landelijke lijst van viswateren.

Naast de VISpas heeft H.S.V. St. Petrus Weert EO ook haar eigen lijst van viswateren (zie onderstaande de link naar deze lijst). Voor alle wateren waarvan de visrechten in bezit zijn van H.S.V. St. Petrus dient een hengelaar zich te houden aan de voorwaarden van deze lijst van viswateren van H.S.V. St. Petrus Weert EO.

Indien u reeds elders een VISpas heeft moet u na ontvangst van de VISpas van H.S.V. St. Petrus Weert de website van Sportvisserij Nederland bezoeken hier kunt u dan de dubbel betaalde afdracht terug vorderen.

Voor direct online een VISpas aan te vragen: ga naar het onderdeel "DOCUMENTEN" in het hoofdmenu van de website.