Wedstrijdrooster 2022 H.S.V. St. Petrus Weert EO

Zondag, 30 januari 2022

Bijgaand presenteert de wedstrijdorganisatie van H.S.V. St. Petrus haar nieuwe wedstrijdrooster 2022. Het wedstrijdseizoen wordt geopend op zaterdag 2 april met de Voorjaarstrofee 2022 op vijver Graswinkel. In totaal worden 21 verenigingswedstrijden georganiseerd verdeeld over 6 verschillende parcoursen. Het belangrijkste deel van de wedstrijden wordt dit seizoen gevist op de vijvers van onze vereniging. Wij hopen dat dit de vangsten ten goede komt. In het wedstrijdreglement zijn een aantal bepalingen gewijzigd ten opzichte van voorgaand jaren. Wij hopen op een goede opkomst van deelnemers, goede vangsten en bovenal een sportief seizoen 2022. Ben je nieuwsgierig en wil je een keer meedoen met de wedstrijden: je bent van harte welkom! Onder het hoofdstuk "wedstrijden" op de website is nadere info over de wedstrijden te vinden inzake: het rooster, wedstrijdreglement enz. Onderstaand is een directe link naar het wedstrijdrooster opgenomen.