Opening wedstrijdseizoen 2022 aanstaande zaterdag 2 april

Woensdag, 23 maart 2022

Beste leden, Komende zaterdag is het dan eindelijk zover; de aftrap en opening van het wedstrijdseizoen 2022 van H.S.V. St. Petrus Weert. De eerste wedstrijd maakt onderdeel uit van een blok van 3 wedstrijden om de Voorjaarstrofee 2022. Deze wedstrijden worden op respectievelijk zaterdag 2, 9 en 16 april gehouden op de vijver Graswinkel van 9.00 tot en met 13.00 uur. Inschrijven en het loten van de plaatsnummers kan steeds tot uiterlijk 8.00 uur bij de vijver. Voor het klassement en de prijzentafel tellen de 2 beste resultaten mee. De deelnemers kunnen dus 1 wedstrijd laten vallen. Wij hopen op een goede opkomst; doe mee! Als gevolg van de wedstrijden is het voor anderen dan de wedstrijddeelnemers op genoemde data niet toegestaan om te vissen op vijver Graswinkel tot 14 uur op de dag van de wedstrijd. Wij wensen alle deelnemers veel succes! Namens het bestuur. Voor het volledige wedstrijdrooster 2022, zie bijgaande link: