Welkom

Indien u in het bezit van een VISpas wil komen dan kunt u op onderstaande adressen terecht.

De VISpas nachtvispas en vergunning voor meer dan 2 hengels is verkrijgbaar bij de Visstek in Nederweert. Bij Hengelsport Weert  is alleen de Vispas en JeugdVispas verkrijgbaar.

Wel of geen dik boekje lijst van viswateren meer ?
Maak op deze pagina je keuze

Stekkie.nl voor de jeugdvisser.

Visdealshop.nl

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Hengelverbod Noordervaart aanstaande zaterdag 23 oktober in verband met viswedstrijd

Okt 2021

Aanstaande zaterdag 23 oktober organiseert H.S.V. De Noordervaart uit Meijel een viswedstrijd op de Noordervaart (traject waarvan de visrechten bij H.S.V. St. Petrus liggen en waarvoor een officiele wedstrijdvergunning is verstrekt). Hierdoor geldt er vanaf vrijdagavond 22 oktober zonsondergang tot en met zaterdag 23 oktober 15.00 uur een hengelverbod op het parcours op de Noordervaart tussen de rotonde in Meijel tot aan de hoogspanningsmast richting Nederweert-Eind. Graag hiermee rekening houden. Bij voorbaat dank, namens het bestuur.

Stem op H.S.V. St. Petrus via Rabobank ClubSupport

Okt 2021

Vanaf nu tot 25 oktober kun jij je stem uitbrengen op je favoriete club of vereniging via Rabobank ClubSupport. Ook H.S.V. St. Petrus Weert doet mee met deze supportactie. Dus stem op H.S.V. St. Petrus Weert. Elke stem telt en steunt onze vereniging. Zie voor meer informatie: Rabobank.nl/clubsupport Bij voorbaat hartelijk dank namens H.S.V. St. Petrus Weert.

Zaterdag 2 oktober aanstaande hengelverbod Noordervaart t/m 14.00 uur

Sep 2021

Aanstaande zaterdag 2 oktober organiseert H.S.V. St. Petrus Weert een viswedstrijd op de Noordervaart. Hierdoor geldt er vanaf vrijdagavond 1 oktober zonsondergang tot en met zaterdag 2 oktober 14.00 uur een hengelverbod op het parcours op de Noordervaart tussen de Leveroysebrug en de Niesakkerbrug. Graag hiermee rekening houden. Bij voorbaat dank, namens het bestuur.

Federatief nieuws

Welkom

Wel of geen dik boekje lijst van viswateren meer ?
Maak op deze pagina je keuze

Stekkie.nl voor de jeugdvisser.

Visdealshop.nl

Nieuwsbrief