Welkom

Indien u in het bezit van een VISpas of supplementen wil komen dan kunt u op onderstaande adressen terecht.

De VISpas, nachtvispas en vergunning voor meer dan 2 hengels is verkrijgbaar bij de Visstek in Nederweert. Bij Hengelsport Weert  is alleen de Vispas en JeugdVispas verkrijgbaar.

Wel of geen dik boekje lijst van viswateren meer ?
Maak op deze pagina je keuze

Stekkie.nl voor de jeugdvisser.

Visdealshop.nl

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Grote visuitzetting februari 2024

Feb 2024

Het bestuur van H.S.V. St. Petrus heeft d.d. 10 februari 2024 een grote visuitzetting gedaan op diverse vijvers van de vereniging, te weten: Noorderlaan vijver, IJzerenman, Heykersbroek en de Graswinkelvijver. De uitgezette vis bestond hierbij uit een mooie mix van diverse soorten zoals: Schubkarpers, Blankvoorn, Rietvoorn en Zeelt. Wij wensen alle hengelaars veel hengelplezier met door deze visuitzetting. Denk er wel aan dat op alle wateren van H.S.V. St. Petrus het gebruik van een leefnet VERBODEN is. Zo beschadigen de vissen zo min mogelijk. Het bestuur Zie voor een fotorapportage de navolgende link:

Hele fijne feestdagen - nieuwjaarsbijeenkomst

Dec 2023

Het bestuur van H.S.V. St. Petrus Weert wenst al haar leden en naasten hele prettige kerstdagen en een heel gezond en visrijk 2024! Op zondag 7 januari 2024 heffen we bij H.S.V. St. Petrus het glas op het nieuwejaar tussen 10.00 - 14.00 uur in Botenhuis gelegen aan de Kazernelaan 113. Aanmelden hiervoor kan tot uiterlijk 31 december 2023 via de intekenlijst in het Botenhuis of via administratie@stpetrus.nl Het bestuur

Winterbarbeque/quizavond Karpercommissie vrijdag 19 januari 2024

Dec 2023

Op vrijdag 19 januari 2024 organiseert de Karpercommissie van H.S.V. St. Petrus Weert een geweldige winterbarbeque/quizavond. Deze mag je niet missen. Voor meer informatie en details druk op onderstaande button.

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering

Okt 2023

Zie voor de uitnodiging, agenda en jaarverslag van de secretaris onderstaande link.

BELANGRIJK: vissen Ijzerenman - waterskibaan

Jun 2023

Beste leden, Begin juni is het bestuur in kennis gesteld door de directie van Zwembad de Ijzerenman over een ongeval dat heeft plaatsgevonden met een waterskier op de Ijzerenman. Een skiër is namelijk verstrengeld geraakt in een vislijn. Denk hierbij aan snelheden tot 100 km per uur. Het is gelukkig zonder lichamelijk letsel gebleven, maar dit had heel anders kunnen aflopen. Gezien het gevaar van vissen in de buurt van de waterskibaan, wat duidelijk en meermaals onder de aandacht is gebracht op de website en via Facebook, heeft het bestuur unaniem het volgende besloten. Op moment dat zich nog één keer een incident bij de waterskibaan voordoet, wordt op alle vijvers, waarvan de visrechten in handen zijn van H.S.V. St. Petrus, per direct het gebruik van voerboten verboden. Dus wees collegiaal naar je vismaten en volg de regels op. Onderstaand zijn deze regels nogmaals opgenomen, te weten: Het is absoluut verboden om te vissen langs de gehele oever van het strandje aan de achterzijde van de IJzerenman bij de waterskibaan, wanneer de waterskibaan in bedrijf is. Dit geldt eveneens voor bootvissers tussen deze oever en de waterskibaan. Ook is het niet toegestaan om de kabel van de waterskibaan te doorkruisen met de boot of met voerboten. Zodra de waterskibaan in gebruik is, steekt bij het starthok van de baan een rode vlag met wit vierkant uit. Rode vlag met wit vierkant = vis- en vaarverbod, zoals bovenstaand beschreven! Wij willen absoluut voorkomen dat hier ongelukken gaan plaatsvinden dus hou je als lid netjes aan deze regel, zodat wij geen verdere maatregelen hoeven te nemen. Bij voorbaat hartelijk dank voor de medewerking. Het bestuur

Welkom

Wel of geen dik boekje lijst van viswateren meer ?
Maak op deze pagina je keuze

Stekkie.nl voor de jeugdvisser.

Visdealshop.nl