Welkom

Indien u in het bezit van een VISpas of supplementen wil komen dan kunt u op onderstaande adressen terecht.

De VISpas, nachtvispas en vergunning voor meer dan 2 hengels is verkrijgbaar bij de Visstek in Nederweert. Bij Hengelsport Weert  is alleen de Vispas en JeugdVispas verkrijgbaar.

Wel of geen dik boekje lijst van viswateren meer ?
Maak op deze pagina je keuze

Stekkie.nl voor de jeugdvisser.

Visdealshop.nl

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Meerlanden dobbervissen junioren 22 en 23 oktober Noordervaart

Okt 2022

Op zaterdag 22 oktober en zondag 23 oktober worden speciale meerlanden interland wedstrijden voor de junioren door Sportvisserij Nederland georganiseerd op onze eigen Noordervaart. Aan deze wedstrijden doen de beste junioren mee uit: Nederland, Duitsland, Frankrijk en België. De wedstrijden vinden plaats tussen de rotonde in Meijel en de hoogspanningsmast richting Nederweert aan de zijde van de onverharde weg. Op donderdag en vrijdag voorafgaande aan de wedstrijden vinden officiële trainingen door de deelnemers plaats. Dit evenement is meer dan de moeite waard om te zien. Dus ga kijken en neem uw kinderen of kleinkinderen mee! Deze worden zeer zeker geïnspireerd door wat deze junioren laten zien. De wedstrijdorganisatie

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering H.S.V. St. Petrus Weert

Sep 2022

Bijgaand wil het bestuur van H.S.V. St. Petrus Weert haar leden graag uitnodigen tot het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering 2021 welke op vrijdag 4 november 2022 wordt gehouden in het Botenhuis, gelegen aan de Kazernelaan 113 te Weert. De aanvang is om 20.00 uur en inloop is vanaf 19.30 uur. Voor de agenda voor deze vergadering, zie bijgaande link:

Zaterdag 24 september aanstaande hengelverbod Noorderlaan vijver t/m 14.00 uur

Sep 2022

Aanstaande zaterdag 24 september organiseert H.S.V. St. Petrus Weert een viswedstrijd op de Noorderlaan vijver. Hierdoor geldt er vanaf vrijdagavond 23 september zonsondergang tot en met zaterdag 24 september 14.00 uur een hengelverbod op de Noorderlaan vijver aan de gehele zijde van de woningen (Noorderlaan). Graag hiermee rekening houden. Bij voorbaat dank, namens het bestuur.

Rabo Club Support

Sep 2022

Hengelsportvereniging St. Petrus Weert doet ook dit jaar weer mee aan deze actie. Breng dus svp uw stem uit op onze hengelsportvereniging! Van 5 september t/m 27 september 2022 kun jij je stem uitbrengen op je favoriete club of vereniging. Wij zouden het heel erg op prijs stellen als je ook op ons willen stemmen. -Alleen leden van de Rabobank, ouder dan 12 jaar mogen stemmen; -Elk lid mag 3 stemmen uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen en stichtingen; -Leden van de Rabobank Groep mogen alleen stemmen op verenigingen/stichtingen in hun eigen werkgebied. Vanaf 3 oktober is de uitreiking en horen alle clubs welke financiële ondersteuning ze krijgen. Hopelijk wordt dit weer een mooie bijdrage voor de clubkas en kunnen er weer mooie activiteiten van worden georganiseerd! Bij voorbaat hartelijk dank voor uw stem!!!

Zaterdag 10 september aanstaande hengelverbod Graswinkel vijver vijver t/m 14.00 uur

Sep 2022

Aanstaande zaterdag 10 september organiseert H.S.V. St. Petrus Weert een viswedstrijd op de Graswinkel vijver. Hierdoor geldt er vanaf vrijdagavond 9 september zonsondergang tot en met zaterdag 10 september 14.00 uur een hengelverbod op de gehele Graswinkel vijver. Graag hiermee rekening houden. Bij voorbaat dank, namens het bestuur.

Welkom

Wel of geen dik boekje lijst van viswateren meer ?
Maak op deze pagina je keuze

Stekkie.nl voor de jeugdvisser.

Visdealshop.nl