Meerlanden dobbervissen junioren 22 en 23 oktober Noordervaart

Okt 2022

Op zaterdag 22 oktober en zondag 23 oktober worden speciale meerlanden interland wedstrijden voor de junioren door Sportvisserij Nederland georganiseerd op onze eigen Noordervaart. Aan deze wedstrijden doen de beste junioren mee uit: Nederland, Duitsland, Frankrijk en België. De wedstrijden vinden plaats tussen de rotonde in Meijel en de hoogspanningsmast richting Nederweert aan de zijde van de onverharde weg. Op donderdag en vrijdag voorafgaande aan de wedstrijden vinden officiële trainingen door de deelnemers plaats. Dit evenement is meer dan de moeite waard om te zien. Dus ga kijken en neem uw kinderen of kleinkinderen mee! Deze worden zeer zeker geïnspireerd door wat deze junioren laten zien. De wedstrijdorganisatie

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering H.S.V. St. Petrus Weert

Sep 2022

Bijgaand wil het bestuur van H.S.V. St. Petrus Weert haar leden graag uitnodigen tot het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering 2021 welke op vrijdag 4 november 2022 wordt gehouden in het Botenhuis, gelegen aan de Kazernelaan 113 te Weert. De aanvang is om 20.00 uur en inloop is vanaf 19.30 uur. Voor de agenda voor deze vergadering, zie bijgaande link:

Zaterdag 24 september aanstaande hengelverbod Noorderlaan vijver t/m 14.00 uur

Sep 2022

Aanstaande zaterdag 24 september organiseert H.S.V. St. Petrus Weert een viswedstrijd op de Noorderlaan vijver. Hierdoor geldt er vanaf vrijdagavond 23 september zonsondergang tot en met zaterdag 24 september 14.00 uur een hengelverbod op de Noorderlaan vijver aan de gehele zijde van de woningen (Noorderlaan). Graag hiermee rekening houden. Bij voorbaat dank, namens het bestuur.

Rabo Club Support

Sep 2022

Hengelsportvereniging St. Petrus Weert doet ook dit jaar weer mee aan deze actie. Breng dus svp uw stem uit op onze hengelsportvereniging! Van 5 september t/m 27 september 2022 kun jij je stem uitbrengen op je favoriete club of vereniging. Wij zouden het heel erg op prijs stellen als je ook op ons willen stemmen. -Alleen leden van de Rabobank, ouder dan 12 jaar mogen stemmen; -Elk lid mag 3 stemmen uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen en stichtingen; -Leden van de Rabobank Groep mogen alleen stemmen op verenigingen/stichtingen in hun eigen werkgebied. Vanaf 3 oktober is de uitreiking en horen alle clubs welke financiële ondersteuning ze krijgen. Hopelijk wordt dit weer een mooie bijdrage voor de clubkas en kunnen er weer mooie activiteiten van worden georganiseerd! Bij voorbaat hartelijk dank voor uw stem!!!

Zaterdag 10 september aanstaande hengelverbod Graswinkel vijver vijver t/m 14.00 uur

Sep 2022

Aanstaande zaterdag 10 september organiseert H.S.V. St. Petrus Weert een viswedstrijd op de Graswinkel vijver. Hierdoor geldt er vanaf vrijdagavond 9 september zonsondergang tot en met zaterdag 10 september 14.00 uur een hengelverbod op de gehele Graswinkel vijver. Graag hiermee rekening houden. Bij voorbaat dank, namens het bestuur.

Zaterdag 27 augustus aanstaande hengelverbod Graswinkel vijver vijver t/m 14.00 uur

Aug 2022

Aanstaande zaterdag 27 augustus organiseert H.S.V. St. Petrus Weert een viswedstrijd op de Graswinkel vijver. Hierdoor geldt er vanaf vrijdagavond 26 augustus zonsondergang tot en met zaterdag 27 augustus 14.00 uur een hengelverbod op de gehele Graswinkel vijver. Graag hiermee rekening houden. Bij voorbaat dank, namens het bestuur.

Zaterdag 9 juli aanstaande hengelverbod Graswinkel vijver vijver t/m 14.00 uur

Jul 2022

Aanstaande zaterdag 9 juli organiseert H.S.V. St. Petrus Weert een viswedstrijd op de Graswinkel vijver. Hierdoor geldt er vanaf vrijdagavond 8 juli zonsondergang tot en met zaterdag 9 juli 14.00 uur een hengelverbod op de gehele Graswinkel vijver. Graag hiermee rekening houden. Bij voorbaat dank, namens het bestuur.

Zaterdag 25 juni aanstaande hengelverbod Noorderlaan vijver t/m 14.00 uur

Jun 2022

Aanstaande zaterdag 25 juni organiseert H.S.V. St. Petrus Weert een viswedstrijd op de Noorderlaan vijver. Hierdoor geldt er vanaf vrijdagavond 24 juni zonsondergang tot en met zaterdag 25 juni 14.00 uur een hengelverbod op de Noorderlaan vijver langs de zijde van de woningen (Noorderlaan) en langs de zijde van de Randweg. Graag hiermee rekening houden. Bij voorbaat dank, namens het bestuur.

Verbod gebruik leefnet

Jun 2022

Beste leden, bijgaand willen we nog even extra onder de aandacht brengen dat het vanaf 1 januari 2022 niet meer is toegestaan om een leefnet te gebruiken op alle wateren waarvan de visrechten in handen zijn van H.S.V. St. Petrus Weert (conform de lijst van viswateren 2022 - 2023 - 2024). Dit geldt naast de vijvers en beken ook voor de Zuid Willemsvaart, kanaal Wessem-Nederweert en de Noordervaart. Uitzondering zijn de officiële viswedstrijden van H.S.V. St. Petrus en wedstrijden waarvoor door de vereniging een wedstrijdvergunning is verleend. Het bestuur. Zie ook de lijst van viswateren 2022 - 2024 via de navolgende link:

Losse viswedstrijd zaterdag 2 juli wordt verzet naar zaterdag 9 juli

Jun 2022

De geplande 3e losse viswedstrijd van zaterdag 2 juli wordt verzet naar zaterdag 9 juli. Wedstrijdparcours de Graswinkel vijver en tijden blijven ongewijzigd, conform het wedstrijdrooster. De wedstrijdorganisatie