Zaterdag 13 april aanstaande hengelverbod Noorderlaan vijver t/m 14.00 uur

Dinsdag, 9 april 2024

Aanstaande zaterdag 13 april organiseert H.S.V. St. Petrus Weert een viswedstrijd op de Noorderlaan vijver. Hierdoor geldt er vanaf vrijdagavond 12 april zonsondergang tot en met zaterdag 13 april 14.00 uur een hengelverbod op het gedeelte van de vijver gelegen langs de woningen (Noorderlaan) en langs de zijde van de Randweg. Het is derhalve wel toegestaan om tegenover de woningen of aan de zijde tegenover de Randweg te vissen. Uiteraard zonder hinder voor de deelnemers aan de viswedstrijd. Graag hiermee rekening houden. Bij voorbaat hartelijk dank, namens het bestuur.